X-Road é un software iniciado no 2001 polo Departamento Estatal de Sistemas de Información de Estonia e liberado baixo a licenza MIT. Este proporciona unha capa de integración que permite o intercambio de información de xeito distribuída (a información é almacenada onde é creada), de forma segura e mediante estándares a través de internet.
O enfoque desta solución está posto na interconexión entre os sistemas de información existentes na administración dun país e ofrecer servizos dispoñibles a través da plataforma, tanto para a cidadanía xeral como para empresas. Debido a que a información a manexar polo sistema son datos sensíbeis e protexidos polas leis de protección de datos o sistema X-Road conta con varios mecanismos de seguridade implementados para garantir a confidencialidade, autenticidade e integridade dos datos que se manexan e distribúen a través do mesmo.
Seafile é unha plataforma de sincronización e compartición de ficheiros na nube, detrás da cal está a empresa Seafile Ltd, que é a encargada do seu desenvolvemento e soporte. A plataforma, segue a filosofía de open core, contando con dúas versións, a versión da comunidade baixo AGPLv3 e a versión profesional, que conta con soporte e outras características avanzadas.
As principais características de Seafile son:
Cifrado de ficheiros
Integración con directorios como LDAP ou AD
Control de acceso a ficheiros mediante permisos
Versionado de ficheiros
Edicións online de ficheiros mediante Collabora Online
NextCloud é un dos sistemas de nube privada máis populares. Mediante NextCloud podemos crear un servizo de almacenamento e compartición segura de ficheiros na nube. NextCloud naceu dunha escisión de OwnCloud e é un fork desta, polo que moitas das súas funcionalidades son similares e ambas son alternativas libres a servizos como Dropbox, Google Drive ou OneDrive incorporando ademais algunhas outras funcionalidades a maiores e por suposto coa vantaxe de ser libres.
As funcionalidades principais de NextCloud son:
Almacenamento e compartición de ficheiros entre varios dispositivos e usuarios
Autenticación de dous factores mediante SMS, Signal ou Telegram
Capacidade de cumprir coa lexislación sobre a privacidade como GDPR
Chamadas de audio e vídeo individual e en grupo con posibilidade de integración con telefonía IP
Ferramenta de chat
Múltiplos calendarios web que se poden compartir
Axenda de contactos con sincronización multidispositivo e con compartición
Integración con Collabora online e Onlyoffice
Cliente web de correo electrónico con soporte de cifrado OpenPGP
Pílula sobre Nextcloud
Reunións e conferencias online con Nextcloud
Amplía as funcionalidades de Nextcloud con aplicacións
Alfresco é un Xestor de Contidos Empresarial (ECM) que entre outras funcionalidades inclúe unha completa solución de Xestión Documental que automatiza a captura, xestión, almacenamento e preservación de contidos e documentos dixitais relacionados cos procesos da organización que se pode realizar a través dun navegador web e unha interface amigable e intuitiva. Trátase da solución de xestión documental líder do mercado en software libre da que se destacan as seguintes características:
Xestión documental.
Escaneo e captura de documentos
Colaboración ampliada na empresa.
Goberno da información.
Xestión de procesos.
Fácil de integrar e extender.
Arquitectura preparada para a nube de forma nativa
Adaptación a súa empresa
Alfresco ofrece un completo conxunto de características e un paquete transparente e sinxelo que permite axilizar os fluxos de traballo co extra engadido de ser unha plataforma de código e estándares abertos. Alfresco permite o control da documentación e os seus procesos relacionados mellorando os seguintes puntos:
A organización e consolidación do contido para mellorar a produtividade e manter o control da información corporativa que aporte valor.
Compartir a información coas persoas de dentro e fora da organización, incluídos os socios e clientes.
Favorecer o cumprimento de normativas coa xestión de documentos de arquivo integrada á perfección de principio a fin.
Automatizando e optimizando os procesos empresariais críticos, como a tramitación de facturas e as aprobacións de gastos.
Owncloud é un dos máis populares aplicativos de creación de nubes persoais ou privadas; é dicir, é unha solución para a creación dun servizo de almacenamento e compartición segura de ficheiros na nube, unha alternativa a servizos como Dropbox ou Google Drive.
Entre as funcionalidades de Owncloud destacan:
Almacenamento compartido de ficheiros na nube.
Sincronización de ficheiros entre diversos equipos.
Calendario compartido.
Capacidade de edición colaborativa en liña de documentos.
Xestión de contactos.
Control de cambios: leva un rexistro dos cambios realizados nos ficheiros polos distintos usuarios.
Visor de documentos: visualización de ficheiros en formato estándar aberto OpenDocument dende a interface de Owncloud.
Cartafoles públicos: posibilidade de compartir un cartafol publicamente con usuarios non rexistrados no servidor de Owncloud.
…
OwnCloud é software libre, dispón de aplicacións de cliente multiplataforma (GNU/Linux, Mac OsX, Windows) así como clientes para dispositivos Android ou iOS e está dispoñible integramente en galego.
Este sitio web utiliza cookies para que poidamos ofrecerche a mellor experiencia de usuario posible.A información das cookies gárdase no teu navegador e realiza funcións como recoñecelo cando volves ao noso sitio web e axudar ao noso equipo a comprender que seccións do sitio web che resultan máis interesantes e útiles.
Cookies estrictamente necesarias
As cookies estrictamente necesarias deben estar activadas en todo momento para que poidamos gardar as súas preferencias para a configuración de cookies.
If you disable this cookie, we will not be able to save your preferences. This means that every time you visit this website you will need to enable or disable cookies again.
Cookies de terceiros
Este sitio web usa Google Analytics para recoller información anónima como o número de visitantes do sitio e as páxinas máis populares.
Please enable Strictly Necessary Cookies first so that we can save your preferences!