CiviCRM é unha solución CRM (Xestor de Relacións co Cliente do inglés Customer Relationship Management). Principalmente esta solución está enfocada ao terceiro sector, pero ten a vantaxe de que é personalizable, expandible e tamén integrable con Drupal, WordPress e Joomla e pese a ter a orientación cara este sector, unha grande parte das funcionalidades que poden ser aproveitables en calquera tipo de negocio.
CiviCRM é software libre licenciado baixo GNU AGPL 3 que está dispoñible para instalar en infraestrutura propia ou tamén existen varios provedores de servizo na nube.
Entre os seus módulos principais atopamos:
- Xestión da base de datos de contactos
- Rexistro de contribucións e doazóns
- Histórico de actividade e comunicacións
- Envío masivo de correos electrónicos
- Campañas Peer-to-Peer
- Xestión de actividades e eventos
- Creación e xestión de campañas e comunicacións de marketing
- Informes para a axuda na toma de decisións
CRM para o terceiro sector
O principal atractivo de CiviCRM é que está totalmente pensado para organizacións do terceiro sector (Asociacións, Fundacións, ONGDs, etc) . A xestión de contactos, masa social, doazóns, etc…, características específicas que todas estas entidades teñen que xestionar, está integrada completamente.