Segundo volume de Balkar, novela gráfica creada con software libre

lunes, 28 febrero 2022
Segundo volume de Balkar, novela gráfica creada con software libre

Ángel Sánchez, conservador do Museo de Prehistoria de Valencia, publicou o segundo volume da novela gráfica histórica Balkar. “Balkar. El compromiso de la Dama” é o título desta segunda entrega.

Trátase dunha historia de ficción ambientada na Antiga Iberia (séculos VI-I A.C.) e que segue o clásico esquema do periplo do heroe. A novela pretende manter o maior rigor histórico posible en aspectos como vestimenta, armamento, arquitectura, ferramentas, elementos domésticos, …

O seu autor comenta:
“na súa realización, seguín o mesmo esquema de traballo que no primeiro volume e, por suposto, empreguei as miñas ferramentas preferidas de software libre: Inkscape soporta o maior peso por ser o programa que utilizo para debuxar cada unha das viñetas (aproveitei para dar o salto á versión 1.0), Gimp supón unha gran axuda para o retoque de imaxes e fondos, Blender resúltame indispensable para crear modelos de referencia e fondos arquitectónicos, mobiliario, etc. E, por último, Scribus permitiume completar o deseño e maquetación do libro.”

A novela está dispoñible en Amazon en versión Kindle e tapa branda.

Se queredes saber máis sobre a obra e o autor, non vos perdades o programa 54 de Mancomún Podcast onde entrevistamos a Ángel Sánchez cando publicou a primeira parte desta historia:
https://www.mancomun.gal/noticias/54-mancomun-podcast-creacion-de-novelas-graficas-con-software-libre-angel-sanchez/

Máis información

Xunta

Xunta de Galicia, Información mantenida y publicada en internet por Xunta de Galicia

Atención a la ciudadanía - Accesibilidad - Aviso legal - Mapa del portal