O grupo que axudou a crear un fork de código aberto de Tilt Brush de Google, está facendo o mesmo coa plataforma de modelado 3D Blocks.

Open Blocks segue a Open Brush da Fundación Icosa como unha versión libre das ferramentas de arte para Realidade Virtual abandonadas por Google. Google adquirira Tilt Brush para debuxo 3D e lanzara tamén Blocks como unha ferramenta de modelado 3D para cascos de realidade virtual. A medida que Google reduciu o seu investimento na tecnoloxía VR, os creadores de Tilt Brush optaron por facer o proxecto de código aberto, vendo este movemento como unha forma de “inmortalidade” para o seu traballo.
Agora, Blocks continuará como Open Blocks. Máis de seis anos despois de que o progreso no proxecto se detivese, Blocks renacerá coa Fundación Icosa traballando nunha versión modernizada para Quest, Pico e Steam. Os arquivos orixinais de código aberto xa están dispoñibles en GitHub.
“Estivemos traballando arduamente co equipo de Google AR & VR nas últimas semanas para levar o código a un estado utilizable, de forma que calquera poida agora descargar e executar o proxecto en Unity”, explica unha páxina de presentación de Open Blocks.
“Cambiaremos para usar o marco OpenXR e o novo sistema de entrada dentro de Unity, o que nos permitirá dirixir Open Blocks a unha gama máis ampla de dispositivos XR. Neste punto, teremos como obxectivo crear unha versión independente para XR e levar Open Blocks ás plataformas Quest e Pico. Ao longo do camiño, haberá moitas oportunidades para engadir características inmersivas de XR, como o MR passthrough.”
 
					 
		 
			
 
			 
				